Prečo niektorí ľudia chodia dennodenne usmiatí a u iných úsmev vidíme maximálne raz za rok? Aký je rozdiel medzi vierou a dúfaním? Je lepšie mať plány alebo sa spoľahnúť na náhody? Prečo je tak dôležité poďakovať? Sú skutočne obavy a strach také silné, že nás dokážu zastaviť v napredovaní?
V myšlienkach sa nám vynára mnoho otázok. „Myslím – teda som!“ Je to krátky, ale výstižný výrok, ktorý vystihuje celú situáciu. To, na čo myslíme v našom živote, to si aj privolávame. V slovíčku dúfam sa skrýva veľa neistoty. Keď však vyslovíme nahlas slovíčko „verím“, tak je to už istejšie – strach a obavy sa minimalizujú. Samozrejme rovnako dôležité je aj poďakovať za všetko, čo v živote máme a čo sme už dosiahli. Každé ráno, prípadne večer, je vhodné si vytvoriť ďakovný rituál, kde skutočne od srdca poďakujeme za všetko, čo nás napadne. Vyhnime sa strachu, lebo ten privoláva presne tie udalosti, ktoré nechceme zažiť.
Jedno pravidlo – nikdy nehovorte nikdy!!! Z priania vynechajte všetky záporné slová i záporné predpony. Žiadny, nikdy a nie do priania nepatria. Pri formulácii nevyužívajte slovo chcem – nechcem. Stále používajte prítomný čas: Som bohatá/ý! Som duševne vyrovnaná/ý! Mám skvelého partnera…
Čo je na tom celé najťažšie? No predsa veriť! Sme takí neveriaci Tomáškovia. Neveríme, že práve my budeme mať odrazu toľko šťastia, lásky alebo financií. Najjednoduchšie je začať malými prianiami. Objednávky formulujte stručne, jasne v prítomnom čase, bez podmieňovacieho spôsobu a záporných slov. Pochyby, strach a nedostatok viery rušia objednávku.
Krátky návod: Predstavte si, že celý tento systém funguje na princípe objednávania pizze. V skutočnosti zoberiete telefón, objednáte si obľúbenú pizzu a osoba na druhej strane si to zapíše. Potom už len stačí čakať na jej donášku.Takto si môžme objednať aj prianie. Predstavte si, že zoberiete mobil a na druhej strane je osoba, ktorá čaká na to, čo si objednáte. Môžete si predstaviť napríklad vílu, kúzelníka, anjela alebo nejakú inú vesmírnu bytosť, ktorá danú objednávku bude vybavovať. Vy nadiktujete, čo si želáte a dotyčná osoba to zapisuje. Potom jediné, čo treba urobiť, je počkať na vybavenie objednávky. Samozrejme je potrebné si všímať aj príležitosti v okolí, znamenia a vnútorný hlas, ktorý vám môže napríklad povedať, že máte ísť na nejaké miesto, niečo si prečítať, navštíviť nejaký obchod a podobne.
Celá debata | RSS tejto debaty