Vtipné kurikulum vité – apgrejd 2 . 0

31. októbra 2020, Monika Jendrálová, Život

Vtipný životopis 1.0 nájdete na mojom blogu. Vďaka záujmu o rozšírenejšiu verziu a menšiu skromnosť v životopise prinášam upgradovanú verziu životopisu, doplnenú o európske štandardy. Verím, že sa pobavíte aj napriek situácii „ohrozenej zamestnanosti“. Neberte život tak vážne a usmejte sa aj napriek úskaliam. V momentálnej dobe sú to riadne šutre pod nohami, ale toľko čo my Slováci s veľkým S zvládame, to si zaslúži medajlu.

Ideme na to?

resume

Foto: Pixabay

Kurikulum vité

 

Meno: Monika. Tvrdí to tá palička, čo mi trčí z nosa.

Adresa: Domov, moja izba je druhá zľava.

Telefón: 000 000 008 (sedmička už bola obsadená)

Email: nepytajsifurt@email.com

Dátum narodenia:  Nápoveda: môj rev v nemocnici počuli aj na Letných olympijských hrách v Atlante.

Pohlavie: Môžem si vybrať? Záleží podľa toho kto má lepšie výhody.

Vzdelanie a prax:

Materská škola – naučila som sa nežrať piesok, plastelínu a umývať si zuby

Základná škola – viem čítať, písať a ovládam sľovenčynu na používateľskej úrovni

Stredná škola – v praxi to znamená, že viem: falšovať podpisy, nenápadne sa vytratiť, robiť krytie iným, skupinová spolupráca, pašovanie „legálneho“ tovaru, vyhýbanie sa kamerám (pri fajčení)

Vysoká škola – neviem presne, zhruba 30 metrov?

Predchádzajúce zamestnania:

Call centrum – vyhodili ma, lebo som odmietla klamať – popísala som klientovi všetky „skryté háčiky“ v zmluve. Vedúci neboli z toho nadšení.

Predávačka – keby som si písala, koľko psychologických rád som rozdala, tak som mohla rovno dávať aj psychologické posudky. Uľahčilo by to prácu psychológov a ja za to brala plat. Povedať niekomu, že je dilino a dostať zaplatené? Prečo nie.

Výklad snov – vraj to nie je zamestnanie, aspoň podľa mamy.

Kaderníčka – po tom čo som ostrihala manželku ministra podľa hrnca, lebo chcela „retro“ účes, tak som dostala padáka.

Manikérka – nevedela som, že na to treba školu a kurzy. To, že sa na tom nedá nič pokaziť? Bulshit.

Jazyková úroveň :

Sľovenszký jazik – úroveň 1*

Anglický a nemecký jazyk – so slovníkom alebo bez?

Iné jazykové znalosti – dokážem nadávať v 12 jazykoch  a v 18-tich jazykoch ovládam vetu : Paľ do …

Osobná spôsobilosť:

Jaká som, taká som, šumná som… prikladám svoju foto

Sociálne zručnosti: Som spoločenská, najmä po fľaši vína. Dokážem zorganizovať stretnutie do hodiny, najmä keď je prázdny dom aj s 52% dezifenkciou. Pritiahnuť bulvár? Žiaden problém. O mojich sociálnych zručnostiach sa dozviete na FB. Mám tam 5000 priateľov.

Organizačné zručnosti a kompetencie: 

Technické zručnosti: Prevedenie podľa mňa super aj estetické cítenie, no či aj technika je fajn, to sa spýtajte partnera 😀

Počítačové zručnosti: JavaScript, Ruby, PHP, HTML, Python, SQL, Swift, C, C+, C++ (robím si prču, ovládam iba www)

Umelecké zručnosti: nadanie už od skorého ranného veku – od mala maľujem po stenách

Vodičský preukaz: Stačí vám potvrdenie o tom mojom falošnom vodičáku, alebo ma chcete vidieť aj v akcii?

 

Bonus – čo ak sa spýtajú na pohovore:

Aký spotrebič by ste chceli byť? Práčka – univerzálne využitie.

Ako by ste evakuovali mesto? Vyhlásila by som povinné očkovanie na covid-ka.

Našli by ste 5000 eur, čo s nimi urobíte? Budem hľadať ďalej .

Čo sa musí stať, aby ste u nás dali výpoveď? Konečne vyhrať.

Aké by bolo vaše životné krédo:

 

PS: S nadhľadom ľudkovia, nie je to podľa skutočnej udalosti 😀