Vtipný životopis alias moje zvláštne schopnosti: chcem robiť a odvádzať štátu dane!

23. septembra 2019, Monika Jendrálová, Zaujímavosti

Životopis – pre pobavenie

 

Meno: Monika – aspoň to tvrdí rodný list. Priezvisko z nejakého dôvodu mám po rodičoch.

Pohlavie: Žena, od narodenia nezmenené a ani neplánujem zmeny.

Dátum narodenia: Tohto alebo minulého života?

Stav: Pri vedomí.

Vzdelanie: Plnohodnotný diplomovaný bacil.

Uchádzam sa o pozíciu: Čokoľvek, čo znie honosne a dá sa tým aj pochváliť v spoločnosti.

Požadovaný plat: Tak, aby som dokázala aj žiť a nie len prežívať.

Predstava o pracovnej dobe: Mám na výber?

Prečo sa uchádzate o ponúkanú pozíciu? Milionárom sa človek nerodí, tak skúšam alternatívu.

Kde sa vidíte o päť rokov: V slamenej chatke na ostrove Bora Bora, ak ho dovtedy nezaplaví voda. Aj keď by som to brala hneď.

Špeciálne schopnosti:  Chcem makať a odvádzať štátu dane.

Negatívne vlastnosti : Poriadkumilovnosť – ponožky v kvetináči nemajú čo robiť.

Bezúhonnosť: Nič, na čo by mi prišli.

Nachádzate sa na úrade práce? Som vo vašej kancelárii, ale ak sa budete tváriť ako zamestnanec úradu práce, tak vám odpoviem áno.

Máte vodičské oprávnenie: Áno, ale využívam ho iba v prípade hurikánov, ak chcem pred nimi ufujazdiť.

Ste tu autom? Vidíte hurikán?

Záľuby: Snové cestovanie. Občas kreslím osobnosti smotánky, len nikto nevie spoznať, o akú známu osobnosť ide. Príležitostne hrám na nervy.

Osobnostná charakteristika: Príjemné vystupovanie a úsmev aj bez alkoholu alebo drog. V autoškole som oživila figurínu a viem zalepiť obálku a nalepiť poštovú známku na ňu aj bez oliznutia jazykom.

Zdravotná stránka: Vraj som blázen, lebo chcem robiť.

Pracovné skúsenosti: Nemám sa čím pochváliť. Operátor výroby v skutočnosti nie je ozajstný operátor ako tí mobilní operátori, lebo inak by nemali také vysoké účty za telefón. Finančníci v skutočnosti nedostávajú peniaze zadarmo na svoje tajné účty na Kajmanských ostrovoch a predavačka je v skutočnosti psychologička za kasou.

Jazykové znalosti: Nie je lepšie opýtať sa môjho partnera?

Počítačové znalosti: Áno. Počítač viem zapnúť aj vypnúť.

 

Potvrdzujete, že hore uvedené informácie sú pravdivé a poskytujete súhlas so spracovaním údajov?

Tá hej, čo už sa vami, keď som si dala námahu napísať to.