Založ si blog

Prestaňte toľko premýšľať. . .

Problémom niektorých jedincov v súčastnosti je to, že majú veľa myšlienok naraz. V ich hlave vzniká informačný vír. Tento vír zahŕňa množstvo informácii, nápadov aj úplných maličkostí s ktorými cez deň stretli. Kvôli tomu dochádza aj k zabúdaniu informácii, prípadne vznikne informácia spojená z viacerých získaných zdrojov.

Ako dosiahnuť stav úplnej pohody? Kúpte si diár a zapisujte si dôležité stretnutia, informácie, nápady a ďalšie záležitosti, ktoré potrebujete. Všetko budete mať zapísané na jednom mieste a nemusíte sa báť, že na niečo zabudnete. Toto je potrebné na začiatku bezmyšlienkovej zóny pre váš duševný rozvoj.

 

Tu je zopár nápadov, ako pokračovať v tomto bezmyšlienkovom a zároveň relaxačnom svete:

  • čítajte knihy,
  • venujte sa hobby,
  • maľujte,
  • kreatívne tvorenie,
  • športujte,
  • pozrite si obľúbené filmy a seriály,
  • počúvajte hudbu,

Ja osobne presadzujem relaxovanie pomocou hudby. Pri počúvaní obľúbenej hudby úplne vypnem. Je to ako stačiť tlačidlo „off“ v mojom mozgovom centre. Vyberám si veselú hudbu, ktorá ma vždy pozitívne naladí.

 

Keď ste sa dočítali až sem, tak to je skvelé, lebo toto čo som doteraz písala, tak sa aj čudujem, čo to za vetičky ma napadli. Preto pripájam jeden krátky vtipný scenár, ktorý som kedysi napísala a absolútne nesúvisí s nadpisom :)

Marek stojí v okne piateho poschodia a Jane mu zo zeme hádže lano.
Jane: Chyť to lano a pevne ho drž!
Marek: Si si istá, že mi dostatočne dôveruješ v tejto veci?
Jane: Nie! Ale si jediná živá duša široko-ďaleko!

Jane hodí lano Marekovi, ktorý ho len tak-tak chytí…
Marek: Ups…
Jane: Ak ti to lano spadne, tak prisahám že…
Marek: Ukľudni sa. Veď sa nič nedeje! Ak nerátam vlúpanie sa do prísne stráženej budovy na základe intuície. Lano pevne držím a pozri! Som s nim obratný ako kovboj na západe! Dokážeš toto?

Vyhodí ho nad hlavu a lano omylom vypadne z ruky naspäť na zem. Jane si to zatiaľ nevšimla, prehrabuje sa v batohu a hľadá baterku, lebo všade vôkol je veľká tma.
Marek: Došľaka! (povie potichu) Jane, dúfam, že máš pre každý prípad pripravený plán B!
Jane: Ty si môj plán B. Plán A bol ten, že ukradnem súkromné lietadlo, pripravím si padák a skočím na strechu tejto budovy. Nehovorím to často, ale plán B mi prišiel viac riskantnejší a ja milujem riziko.
Marek: Tak… To ti potom nebude vadiť, že som upustil lano?!

😀 😀 😀

Ministory – Zabudol, aká túžba ho kedysi hnala

09.05.2021

Toľko sa zamýšľame logickými úvahami, ktoré vyhrávajú nad tým, čo je možné a čo nie, až zabúdame na to intuitívne, čo nevidieť, a predsa to tu je. Ako môže niekto študovať hviezdy, keď sa nepozrie na hviezdnu oblohu? Rozpoviem v krátkosti… Existoval muž, ktorý videl iba logiku a fakty. Chcel študovať hviezdy – ich vznik, históriu, polohy súhvezdí [...]

Politická spletenina – Večerníček sa začína

14.01.2021

Politická spletenina Takto sa príbeh politický začína, Dedo Večerníček hviezdičky už zažína. Predtým deti, než skočíte do postieľky, rozpoviem vám nekončiace pletky. Je doba, keď psychika dole padá, veď vidí aká schopná je naša vláda. Ani deti o sladkosť sa takto nepovadia, po zapnutí kamier hneď jeden druhého zradia. Prečo by sa mali oni [...]

Nie vždy sa dá krásy dotýkať!

29.11.2020

Krása je pominuteľná. Tak to traduje medzi nami a mi tomu veríme. Nešpekulujeme o tomto význame, lebo to vidíme pred očami. Predsa len je v tom hlbšia myšlienka vhodná na zamyslenie. Začneme tým, že si povieme, ako sa krása definuje: Krása je – vlastnosť toho, čo sa ľudskými zmyslami alebo intelektom vníma ako veľmi pekné Stála som na balkóne a chcela som vidieť [...]

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07, aktualizované: 13:20

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

Rudolf Huliak

SaS podá návrh na odvolanie Huliaka z postu predsedu výboru

19.04.2024 13:00

Hlina tvrdí, že podnet bude musieť byť zaradený na rokovanie a musí byť o ňom rozprava.

Čierny kašeľ / Pertussis /

Čierny kašeľ v Bratislavskom kraji: Hygienici evidujú 74 prípadov ochorenia

19.04.2024 12:21

Najvyššia vekovo špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine nularočných osôb.

Monika Jendrálová

„Môžeš mať všetko, za čo si ochotný bojovať.” - JACKIE CHAN

Štatistiky blogu

Počet článkov: 64
Celková čítanosť: 245386x
Priemerná čítanosť článkov: 3834x

Autor blogu